Etiketler

Daha fazla göster

Ve... Büyük Bir Değişiklik... Alacakaranlık Serisinin Son Partı

Beni sürekli takip edenler bilirler Alacakaranlık denilince ben, ben denilince Alacakaranlık gelir :)

Serinin tamamını okuyan ve en son part haricinde bütün bölümlerini izleyen birisi olarak (zaten son partı izlemem mümkün değil! Çünkü gösterime girmedi daha:) tahmin edersiniz ki aslında son partın konusunu biliyorum.

Aslında bazılarında sonunu bilinen şeyler dikkat uyandırmaz ama ben yine de sabırsızlıkla bekliyorum işte son partın gösterime girmesini. Bu arada şunu da belirteyim ki son partın gösterim tarihi 16 Kasım ve daha çok zaman var. Gerçi ufak tefek hanların oluşturmuş olduğu resimli videolar dönmeye başladı bile youtube de.



Bugün; Alacakaranlık fragmanları çıkmış mı diye google amcama başvururken, enteresan bir bilgiye rastladım. Benim okuduklarım içinde olmayan bir bilgi ve çok ilgimi çekti.  Kitapta bu konu işlenmemişti ve aslında bu benim açımdan biraz sinir bozucu.

Partın ilk bölümünü izleyenler bilirler Jacob, Renesme'yi mühürlemişti. Mühürlenmenin tabi ki bütün seriyi izleyenler bilirler ne demek olduğunu ve kitapta da bu konu aktarılıyor. Yalnız kitapta Renesme ve Jacob'un aşkından hiç bahsedilmiyor. Sadece Renesme'nin ölümsüz olduğundan bir haber Voltaire'nin Renesme'yi yok etmek için karşı atağa geçmesini ve Cullen Ailesi ve onlara destek veren Kurt Adamlar ile birlikte savaşması konu alıyor.

İşte benim için son part eskisinden daha heyecan verici bir hale geldi ama bekleyiş daha bir sinir bozucu bir duruma dönüştü.

Şimdi sizlere son part ile ilgili Renesme ve Jacob günlüğünden bir alıntı paylaşıyorum. Bakalım ne kadar heyecan verici...


YENİ BİR VAMPİR,YENİ BİR HAYAT

1.BÖLÜM

İLK GÜN

Renesmee

Aahh...Sabah olduğuna inanamıyorum. Yine Rosalie ve Emmett 'in sesleriyle uyanıyorum. Her zaman ki gibi birbirlerine iltifat edip, gülüşüyorlardı ve buna Alice ve Jasper 'da katılıyordu. Ben sesleri düşünürken odaya babam -Edward- girdi.
-Bugün lisenin ilk günü tatlım.
-Bunu hatırlatmak zorunda mısın Ed?
-Unutmanı istemiyorum, bide ilk günden hayatının aşkını bulmanı...
-Ne demek bu?
-Yani ilk günden birine aşık olma Renesmee.
-Hadi ama baba, sanki benim gibi bir ucubeyle olacak insan bulabilirim de.
-Bu aralar seni anlayamıyorum. Annenle konuştuk neden Forks değilde , ayrılmış alandaki -La Push- liseye gitmek istiyorsun ki?
-Bilmiyorum. Orası beni çekiyor işte.
-Tamam. Ama dikkat et. Yani hayvanları seviyorsun ama La Push'un hayvanları özelliklede kurtları tehlikelidir.
-Okula gidiyorum ormana değil baba.
-Tamam,tamam. Beş dakika içinde evden çıkmalısın geç kalmamak için.Hem ben ve Emmett seni bırakacağız.
-Hayır!
-Neden?
-İstemiyorum , ben giderim.
-Tamam.
Ve... Sonunda kapıyı çekip gitmişti.Hemen üstümü giydim ve odamın camından çıkarak yola koyuldum. Liseye iki kilometre kala yürümeye başladım, insanlar gibi. Dikkatimi ağaçlara vermiştim. Birden bir ses duydum. Sesin yönüne baktım,bir araba geliyordu. Hareket edemedim. Çok yaklaşmıştı,çok... Gözlerimi kapadım... Açtığımda hayatımda gördüğüm en güzel gözler bana bakıyordu. Ve bu gözlerin sahibi belime elerini sarmıştı. Birden içimden hep onun olmak istedim. Ona ait... Bana "İyi misin?" dedi. Ben;
-Şey evet.
-Biraz dikkatli olmalısın. Ölmek istemezsin dedi gülerek.
İçimden zaten bu olmaz dedim. Sonra o devam etti;
-Özelliklede ilk günde. Değil mi...?
-Renesmee, adım Renesmee.
Bunu duyduğunda şok yemiş gibi oldu.

2.BÖLÜM

AŞKI BULMAK

Jacob

İsmini duyunca herşey o an durdu. Kalbim çarpmaya başladı. Çocuklarda bunun nedenini anlamıştı. Çünkü o mühürlendiğim kızdı. Bir Cullen'di. Edward ve Bella'nın kızıydı. Ondan kaçmıştım. Onunla karşılaşmamak için... Ama şimdi önümdeydi. Dudaklarımın onunkileri bulması için herşeyi yapabilirdim. Hemen şu an... Onun gözlerine odaklandım. İnanılmaz güzeldi. Birden onun hala bana baktığını ve Embry'nın beni dürttüğünü hissettim.
-Bende Jacob.Jacob Black.
-Şey bu ismi duymuş gibiyim ama... Her neyse.
-Duymak mı , nerden?
-Carlisle ve babam konuşurken , şey dediler " ya Jacob'ı görürse. Ona istemsiz olarak aşık olacaktır" demişlerdi.
-Yaaa...
-Neyse...Evet derse girsek iyi olur he?
-Evet haklısın Nessie.
-Ne?
-Pardon ben Renesmee diyecektim.
-Edward bana bir tek Jacob'ın Nessie dediğini söylemişti. Sen o musun?
-Sanırım , baban başka ne dedi?
-O kadar.
Birden rahatlamıştım. Çünkü kurt olduğumu bilmiyordu. Bu güzel haberdi...

1 Ay Sonra

3.BÖLÜM

AÇIKLAMALAR,AŞKLAR VE KORKU

Jacob

Emily'nin evinden çıktım. Karşıya baktım. İşte orada kalbimin sahibi oturuyordu. Renesmee.O oturmuş uçurumdan denizi izliyordu. Artık bizimle takılıyordu. Hepimiz onun vampir olduğunu biliyorduk. Oda bizim kurt olduğumu ama bizi hiç öyle görmedi. Benden korkmasını istememiştim çünkü. Şimdi yanına gidecek ve içimi dökecektim. Gidip oturdum.
-Nasılsın?
-İyiyim sanırım.
-Sanırım mı? İyi gitmeyen birşey var.
-Evet, dün annem , babam , Carlisle ve ben kavga ettik.
-Neden?
-Aşık olmamam birine aşık olduğum için.
Gözünden yaşlar süzülmeye başladı. Buna dayanamıyordum. İçim acıyordu.
-Üzülme. Bunu görmeye dayanamıyorum. Bu şanslı insan kimse çok şanslı olmalı Renesmee. Değil mi?
-Zaten öyle...
-Peki kim bu?-içimden birden Paul geçti çünkü bize ona aşık olduğunu söylemişti-
-Bunu söyleyemem.
-Neden?
-Beni zorlama Jake.
Birden çok sinirlendim. Paul'du buna emindim çünkü, söylemiyordu.
-A tabii dur tahmin edeyim. Paul.
-Hayır!
-Kim o zaman he? Kim? dedim sesimi çok yükselterek.
Bana baktı, baktı ve "sen" dedi. O an yine herşey durdu. Yüzüne baktım, tepkisizdi. Ona baktım baktım ve yaklaşmaya başladım. Yavaş, yavaş... Ona çok yakındım. Az sonra dudaklarım onunkileri bulacaktı. Yeterince yaklaşmıştım. İşte zaman gelmişti. Arzularım sona erecekti...
Kaynak

Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 - Part 2

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim