Etiketler

Daha fazla göster

FAVORİ VE RETWEET TWEETLERİ - KARMA SÖZLER


Ah be dünya! Sen dönüyorsun onu anladık da bu insanlar senden daha hızlı dönüyor, hem de ortada hiçbir yörünge yokken.


Herkese hak ettiği değeri vereceksin, öküze kravat takmanın âlemi yok.

En son ölüm gelir; biz yine de erken deriz.

Bu devirde, ilk bakışta âşık oldun oldun adamım, Yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.

Sakladığın sır senin esirindir. Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

Hayallerimiz olmasa sıkıntı ve zorluklarla dolu bir hayata nasıl katlanabilirdik?

Herkesin anlayış derecesi farklıdır. Benim sana anlatacaklarım, ancak senin anlayacağın kadardır...

Birini seviyorsan, onu özgür bırakmaya hazır olmalısın.

Aslında ikimiz de yüzsüzdük. Sen hayatından kovardın beni; gitmezdim. Ben aklımdan kovardım seni; gitmezdin.

Bu hayat bana; insanların çoğunun gülemediği için ağladığını, susamadığı için konuştuğunu, ölemediği için yaşadığını öğretti.

Sen Gittikten Sonra Hiçbir Şeyin Tadı Tuzu Kalmadı. Doğru Söyle Tuzluğu Sen mi aldın? :)))'

İkinci şans demek, "İlki az oldu, gel biraz daha kazık at bana" demektir bazen :))

Kadınlara, KISKANÇLIK Üzerine YAZILIM Yapılırken; Erkeklere de, NE OLURSA OLSUN İNKÂR Et, FORMATI Atılmış Olmalı! :))

Her gece üstünü açma üşütürsün diyeceğine, Bir kere 'kalbini açma üzülürsün'.. deseydin ya anne! C.SÜREYYA

Şanslı KIZLARA, oyuncak AYININ içinden "YÜZÜK" çıkarken, Şanssız KIZLARA DA, "ADAM" ın içinden "AYI" çıkar… Ne yaparsın kader işte:)))

“Fikirlerini ve söylediklerini asla kabul edemem..Ama onları söyleme hakkını ölünceye kadar savunurum..” Voltaire

Ah! Nice üstün görünümler altında yalan dolan vardır. W.Shakespeare

"Dua!gerçekleştiğinde kendini 'unutturacak' kadar mütevazi bir güçtür!!!" [S.Balun]

İnsanda güzel olan yüzdür, Yüzde güzel olan gözdür, ama insanı insan yapan, Ağızdan çıkan sözdür. . .

''Sevebileceğin kadar sev. Ondan sonrasına sabır deniyor zaten.''

"Yüreğim, toparlan gidiyoruz... Kalakalmak yakışmadı bize. Bir adım atalım hadi... Yâr deyip susalım, Yar’dandır deyip razı olalım.

"Sevmek, hayal kurmak kadar kolay… Peki ya unutmak; Kurduğun hayallerin gerçekleşmesi kadar zor". '

Topraktan geldik toprağa gideceğiz Mühim olan, çamurlaşmamak...

Okşayan elin kıymetini bilmeyenler, Tekmeleyen ayağı öperler.

İlk o"kul" da sınıfta kaldım ben. Sonrası malûm, hala o"kul" dayım.

 “Bir trene binip, rastgele defolup gitmek istiyorum…”

Kirli bir çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyanın en temiz gözleriyle bakıyorum sana! Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma.

BEN GELDİM :) ( ''Aslında geçmiş zamanı 3'e ayırmalı sadece; di'li geçmiş, miş'li geçmiş ve tüh'lü geçmiş zaman olmak üzere.'')

Bütün bir geceyi uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri; Bir nefeste anlatamazsın. Önce içine atarsın, Sonra susarsın.


en güzel sözler, twitter ve facebook sözleri, favori sözler, retweet sözler, düşündüren sözler, paylaşılmaya değer, 

Yorumlar

  1. Can sıkıntısından uzak durmak istiyorsan yalnızlıktan korkanlardan uzak dur..

    YanıtlaSil
  2. Madde 1: Herşeye rağmen gül. / Madde 2: Ölümüne sev. / Madde 3: Onu aldatma. / Madde 4: O seni aldatırsa madde 1'i hatırla..

    YanıtlaSil
  3. Zaman büyük israftır SEN olmadığın zaman...

    YanıtlaSil
  4. Blogunda normal takip etme butonunu bulamadım. sanırım koymadın :)

    YanıtlaSil
  5. yoooo var videonun orada blog takip menüsünde

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim