Etiketler

Daha fazla göster

ARTIK ALLAH'A YAKIN BANA UZAK OLSUN DEDİĞİM İNSANLAR VAR


Son günlerde nedendir bilinmez sürekli bazı sorunlardan şikâyet eder duruma geldim ve bir an yaşam ile sorgularımın başlamasıyla, nasıl bir gaflet düştüğümü fark ettim. Kötü bir dönem, kötü haberler ve saplantılar.

Bazen öyle bir ruh halinde oluruz ki, biz kendimizi tanıyamaz hale geliriz. Olabilir!!! Her dönem herkesin başına gelen şeyler bunlar! Önemli olan kolay silkinebilmek!

Çok enteresandır ki, yaşadığım zor dönemde gördüklerim bana yeni şeyler öğretti. Bu açıdan baktığımda yararlı bile oldu diyebilirim, üzüntü kaynağım. Çevremde insan diye adlandırdığım bazı şahsiyetlerin, aslında siluet olarak insanı andırdıklarını, ama aslında hiçte insan vasıflarını taşımadıklarını fark ettim.

Ne kadar hazırmış bazıları durumumdan istifade etmeye. Aslında bu söylediklerim sadece benim için geçerli değil. Herkes için geçerli! Dar bir dönemden geçin ama geçerken eğer yapabiliyorsanız çevrenizi gözlemleyin.

Gördüklerinize şaşıracaksınız, emin olabilirsiniz. 

Yorumlar