Etiketler

Daha fazla göster

TÜRK OLMAK

BİDON NARGİLE                                                                    TÜRK OLMAK...
   Ülkemin insanlarıyla gurur duyuyorum. Kendi ihtiyaçlarını öyle bir zeka ile tabiri caizse cin fikirlerle karşılıyorlar ki, hayret etmemek ve imrenmemek mümkün değil. Saçma sapan fikirler, lüzumsuz işler gibi görünse de, şahsen ben imreniyorum ve beğeniyorum. Bize özgü, maliyeti düşük ihtiyacı karşılayabilen her fikir benim gözümde, her zaman değerli...

İşte sizler seçtiğim örnekler ve yurdum insanı...


DİREKSİYONDA MAKYAJ









ARABADA İLGİNÇ SİSTEM


EĞER İŞE YARIYORSA SÜPER FİKİR


YORUM SİZİN


YUH DEDİRTEN
tasarimalaturka bayandan temiz Tasarım Alaturka: Kaç basıyo abi alet?






İşte Türk, kırmızı, komik icatlarlar, KOMİK RESİMLER, komik yazılar, PRATİK ZEKA, RESİMLER, resimli yazılar, türk, TÜRK BAYRAĞI, TÜRK OLMAK, TÜRK ZEKASI, 

Yorumlar

  1. Harbiden biz türkler'de müthiş mucitlik var harika bunlar ya:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim