Etiketler

Daha fazla göster

SEVDİM - SEVİYORUM - SEVECEĞİM

 SEVDİM, SEVİYORUM, SEVECEĞİM...

  Karantina altına alınan yıllarımı düşünmek bile acı veriyor bana, karabasan gibi üzerime çökmüş, elimi kolumu bağlamış yıllarım! Bir adam sevdim, yalanlar ile dolu hayatımda! Bir adam sevdim, ona doğruları hiç söylemediğim. Aslında söylemek isteyip de söyleyemediğim...
  Karmaşık bir hayat işte benim yaşadığım! Neresinden çeksen, elinde kalan bir hayat... Neresinden baksan, gözleri bulandıran... İçimi acıtan!
  Sevdim işte, ama diğerleri gibi değil... kimse gibi değil... sen gibi değil... SADECE BEN GİBİ... BENDEN GİBİ sevdim...
  Bu öyle bir aşk ki; 10 yaşındaki çocuğun bakışları kadar masum, annesi ölmüş bir kedi yavrusu kadar çaresiz, şizofrene bağlamış bir kişilik kadar yalnız!
  Sevdim işte, nasıl anlatılabilir, hangi kelimelere sığar, kaç yükü birden taşıyabilir, kaç demden geçebilir, nasıl silinebilir?
 Sevdim işte, yalanlarla dolu hayatımda, bir gerçeğim var anla! Sevdim; seni sevdim, seviyorum ve seveceğim! 

-KIRMIZI-




duygusal, düşündüren yazılar, GÜNÜN YAZISI, güzel yazılar, kırmızı, kısa hikayeler, PAYLAŞ, RESİMLER, RESİMLİ SÖZLER, sevdim, seveceğim, seviyorum, ZUHAL KILIÇ, 

Yorumlar

  1. HErsey geride kaldıya takma kafana artık senin gülümsemeni hangi birsey verebilir hangi sey onun yerını tutabılır

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim. geçer die umut ediyorum işte

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim