Salı, Mayıs 08, 2012

Salı, Mayıs 08, 2012 Posted by kırmızı kirmizi No comments Posted in , , , ,
Posted by kırmızı kirmizi on Salı, Mayıs 08, 2012 with No comments | Categories: , , , ,
Gökten üç elma düşse yada düşse gökten üç elma ne fark eder ki. Üçüde farklı yerlere düşerler, yani yalnızdırlar. Senin gibi, benim gibi, onun gibi. Gökyüzünün neden mavi olduğunu hiç düşündün mü? İşte yalnız olmakda böyle birşey sebep arama biraz yalnız kal ne çıkar. 

***
“İnsanlar yosun gibi dir” diye bir söylenti var. Bende bunu “Yosunlar” adlı bir tiyatro oyununda duydum, izledim, hissetim. Sahiden de yosunlar gibiyiz. Büyüyoruz, yaşlanıyoruz, farklılaşıyoruz fakat denizin dibinde en derin yerindeyiz farkedilmiyoruz. 

***

Yalnız yosunlarız. Tatsız tuzsuzuz. Çaresizleriz, acizleriz, niye aciziz diye düşünme, niye çaresiziz diye hiç düşünme, insan çare üretmek için var yada var çare üretmek için insan. Sevgi mi? doyasıya yaşamaya bak, aşık ol, ama yalnızlığından, yosunluğundan ödün verme. Fark etmesinler seni. 


***

Biraz daha kalalım. Ya da boşver. Biz yalnızlığın yolcusuyuz arkadaş. yola koyulalım. gülmek garip. ağlamak ilginç, bulutlar mı ? beyaz.. Seni seviyorum yalnızlık yada seviyorum seni yalnızlık,

***
au revoir // hoşçakal
Ensar Kaplan

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim