Çarşamba, Nisan 11, 2012

Bugün itibariyle keşfettiğim Google Gmail'deki bir yenilikten bahsetmek istiyorum size... İşim gereği iş gmailim hep açık olması gerekiyor ama blogumu takip etmek içinde bloguma entegre olan gmail hesabımında açık olması gerekiyor. Kapat aç, kapat aç çok sinir bozucu olduğu için bende Windows live mail programını kullanıyordum. Bu program ile bir çok mail adresimden gelen mailleri okuyabiliyordum ama program hep açık olmasından dolayı bilgisayarımda sürekli kasmalar oluşuyordu. Ayrıca e-mailler normal hesaba geldiğinden 1, 2 dakika geç gelmesi de sıkıntı yaratıyordu.


Bugünden itibaren windows live mail programını sadece diğer maillerime günde bir kere bakarak kapatıyorum. Sürekli açık olması gereken 2 gmail hesabım aynı internet tarayıcısı yani chrome ile kapa aç yapmadan açık tutabiliyorum. Gmail hesabınızı açtığınızda gmail değişikliğine gitmek için hesap bölümüne girdiğinizde, karşınıza sadece oturumu kapat çıkmıyor!!! Yeni eklenen "Başka bir hesap ile bağlanın" butonumuz var artık :) Görünce ne kadar mutlu oldum anlatamam. Benim çok işime yarıyor ve inşallah sizinde işinize yarar...


1 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim