FUTBOL VE KIZLAR


  • Twitterdan önce kızların futbolla bu kadar ilgilendiğini bilmiyorum.. 

    Ya kızlara biri "erkekler futbol konuşan kızları sever" demiş ya da gerçekten izleyip anlıyorlar.

  • Ne bileyim, mesele bir sevgilime "gel maç izleyelim" dediğimde dövmediği kalırdı. şimdi twitterda ofsaytı bilmeyen kızı dövüyorlar abi.

    itiraf edeyim ben kızları sadece dizi ve magazin izliyor sanıyordum, yoksa hala öylemi ahahah ( bu gülüş için tüm kızlardan özür diliyorum ) 

    şimdi yazıyı burda bitirsem çok saçma olur herhalde... sonuçta bunları twitterda da yazardım ama o zaman bana buraya neden yazdın dürrük derdiniz..

    Bu yaşıma kdar gözlemlediğim kadarıyla her 5 kızdan 3'ü Beşiktaşlı. Niye bilmiyorum ama tabiki sarışın bir kıza yakışan fenerbahçenin çubuklu forması gİbi olamaz hiçbiri ( burada da bunu okuyan fenerbahçeli kızları mest ettiğimi dşünüyorum neyse )

    Gel gelelim bu kadar eleştirdim de şimdiki kız arkadaşım hasta Galatasaraylı. Mesela gazeteyi direk spor sayfasından okumaya başlıyor,yani tüm yazdıklarımı yaktım, haydi ben tatilime devam edeyim.

1 yorum :

Yorumunuz için teşekkür ederim