TWİTTER VE FACEBOOK HİÇ BU KADAR EĞLENCELİ VE RAHAT OLMAMIŞTI...

Yoğun Twitter kullanıcılarının birçoğu bilirler Tweetdeck programını. Çok işlevli ve bilumum tüm ihtiyacı karşılayan ayrıca facebook ile entegresi de olan bir programdır. Herhangi bir download sitesinden indirebilir ve bilgisayarınıza afiyetle kullanabilirsiniz.

Yalnız eğer bilgisayarınız geniş kapsamlı ve üst düzey derecede özellikler taşımıyorsa, bilgisayarınızın kilitlenmesi ve yavaş işlemesi muhtemel olacaktır. Eeee… malum bu kadar işleve bilgisayarı kasması normal!!!

Ben bu programı uzun bir müddet kullandım, ama bilgisayarımda kurulu olan birçok ağır programdan dolayı bir seçim yapmak zorunda kaldım ve mecburen bu programı sildim. Maalesef ki alıştınız mı bir türlü bırakamadığınız programı sildiğim için Twitter’e uzun bir müddet fazla girmedim bile denebilir. Ne demişler alışmış kudurmuştan beterdir!!!

Bilgisayarı fazla kasmayan birçok Twitter programı kurdum nafile, hiçbirini gözüm tutmadı. En sonunda Chrome internet tarayıcısının kendine ait Chrome Web Store adında eklenti ve uygulamalarına göz atarken, Tweetdeck’in web uygulaması halindeki uygulamasını buldum.

İlk önce bu uygulamanın özelliklerinden bahsetmek istiyorum.
  • Birçok twitter ve facebook hesabını aynı anda takip edebiliyorsunuz ve yazdığınız ve ya paylaşmak istediğiniz bir şeyi bütün sosyal ağlarınıza eş zamanlı bir tıklamayla paylaşabiliyorsunuz. Ben toplam üç twitter hesabı ve bir facebook hesabını aynı anda kullanıyorum.
  • Mentionları, bildirimleri, dmleri ve timeleri aynı çerçeve altında sütunlara ayrılmış olarak görebiliyorsunuz!!!
  • Uygulamanın kolay olması ayrıca bir artı!
  • Görselliği göze hitap ediyor…
  • En önemlisi bilgisayarınızı kasmıyor…

Uygulamanın Resmi

Uygulama Bağlantı Linki : Tıklayınız
Emeğe Saygı
KIRMIZI
11/03/2012

0 yorum :

Yorumunuz için teşekkür ederim