Sigortanızı Henüz Yaptırmadınız mı?




SANIRIM KENDİMİ TANIYORUM!!!


Bazen düşüncelerim arasında beni zorlayan neyi, neden yapıyorum ve nasıl sonuçlar doğuruyor gibisinden soru işaretli kelimeler ile kendimi paraladığım oluyor.

Kimi zaman her insanda olduğu kadar kuşkularımın esiri olmaktan kendimi alamıyor ve bunun çerçevesinde felâket senaryoları ürettiğim ve hatta bazen kurduğum senaryolara çok fazla inanma hissim bile geliyor.

Biliyorum ki birçoğunuz da benim beslediğim duyguları barındırıyorsunuz içinizde. Barındırmadığını söyleyen arkadaşlarımın da aslında içinde bu duyguları barındığını biliyorum ve itiraf edemediklerini fark ediyorum.

İnsan kendinde olan bütün iyi ve kötü özelliklerin farkında olmalı ve bu durumlar için savaşmalı! Hani bir söz var ya “Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp” diye, işte aslında bu sözü şöyle uyarlarsam eğer “Bilmemek ayıp değil, kendini tanımamak ayıp” tabiri olayın temeline cuk diye oturuyor.

Zatımın birçok kötü huyu olduğunu ve hangi konularda yetkin ve hangi konularda yetersiz olduğumu az çok analiz edebiliyorum. Tabi kendim için geri de kalmıyor ve eksik yanlarımı düzeltmek için çaba gösteriyorum. En önemlisi cesur yüreklilikle eksik olduğum yönlerimi kendime itiraf edebiliyorum.

Önemli olan bu etapta kendinizi, kendinize şikâyet edebilmek ya da iç sesinizi gerçek anlamda duyabilmektir. Kendinizi tanıyabilmek, kendinizi dinlemekten geçer.

Her insan, günü geldiğinde tavan yapmış egolarının mahvolmuşluğunda kaybolacaktır. (K)

Saygılarımla…
KIRMIZI




kendini tanımak, itiraf edilmeyenler, itiraf etmek, duyguların esiri, kendini bilmek, olmak ya da olmamak

0 yorum :

Yorumunuz için teşekkür ederim