Çarşamba, Mart 14, 2012

Çarşamba, Mart 14, 2012 Posted by kırmızı kirmizi No comments Posted in , , ,
Posted by kırmızı kirmizi on Çarşamba, Mart 14, 2012 with No comments | Categories: , , ,
Herkesin bir eşref saati var bir de eşek ama nedense benim eşek saatlerim eşrefe nazaran çoğunlukta. Bir türlü geldi mi gitmek bilmiyorlar. Acaba akrabalık derecem ne durumda analiz yapmanın zamanı geldi sanırım. Tamam kardeşim hayvanları çok severim ve onlarda beni ama bu kadarı fazla yani!!! 

Hemen duygularınız tavan yapmasın, çünkü hayvandan kastım insan görünümündeki hayvanlar değil, hayvan gibi hayvanlardan bahsediyorum. Yani adam gibi adamın, hayvan gibi hayvanından… 

Off… Amaannn… Sıkıldım…

Bu aralar bu kelimeyi ne kadar çok tekrarladığımın farkında olmak kadar sinir bozucu farkındalıklardayım. Cümlemi anlayamamış olman senin sorunun, bir kere daha telâffuz edemem! Kusura bakma, işim başımdan aşkın!  

İlk defa bu kadar asi ve saçma bir yazı yazıyor olmak, hep o eleştirdiğim absürük yazarların ne demek istediğini anlamış olmamı işaret ediyor sanırım. Gerçi ben onların yazdıklarından bir halt anlamıyordum, ama sanırım sizde bu satırları okurken hiçbir şey anlamıyorsunuz zaten… Neyse artık memleket güzel, ben güzel, sen de güzelsin muhtemelen bu yazıyı sabredip okuduğun için ama hayat boktan işte… 

Evet, anlaşıldığı üzere bu yazının bir ana teması yok! Konuları birbirinden bağımsız ve aklıma ne estiyse yazdım...

Sanmayın ki kafam kıyak, ben alkol kullanmıyorum. Günün getirdiği saçmalıklarda tek ayak takılıyorum 

Hadi ben kaçtım eyvallah… 

KIRMIZI





süpürgeli cadı, saçmalamak, günün komik yazısı, durdurun dünyayı inecek var, 


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim