Pazartesi, Mart 12, 2012

Pazartesi, Mart 12, 2012 Posted by ssempatik59 No comments Posted in , , ,
Posted by ssempatik59 on Pazartesi, Mart 12, 2012 with No comments | Categories: , , ,
Vay efendim neymiş pazartesi sendromuymuş! Şayet ben twitterdan önce pazartesi sendromu diye birşey bilmiyordum, hep amerikanın oyunu falan..

Bir işim var diye şükretmiyor musunuz da üff pazartesi günü işe mi gidilirmiş, lan babanız zengin değilse ölene kadar çalışmak zorundasınız bunu sokun aklınıza.

Evet ülkemizde bir işin olduğu için şükretmeniz gerekiyor. Binlerce bilmiyorum milyonlrca insan işsiz ve pazartesi sabahı işe gitmek için hergün iş arıyorlar.


Öğrencilere gelince ulan sizden ekmek isteyen yok, su isteyen yok, elektirk su faturasını ödemenizi isteyen yok, hala üff okula mı gidilir diyorsunuz... Ben sizi okul bitip çalışmaya başladığınızda göreceğim nihahaha...:)))

Bir de iş beğenmeme huyumuz var... Adama iş var gel çalış diyorsun, asgari ücretle çalışmam diyor... Ulan düz lise mezunusun, hiç bir vasfın yok... Kim sana bin tl maaş verir..

Neyse yani bizden bir bok olmaz, söyleyeceklerim bunlar..

Şikayetleriniz için hiç bir yere başvurmayınız yazıyı buraya kadar okuduysanız amacıma ulaştım zaten:)




Deniz YAVUZ

12/03/2012

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim