Perşembe, Mart 15, 2012

Perşembe, Mart 15, 2012 Posted by kırmızı kirmizi Posted in , , ,
Posted by kırmızı kirmizi on Perşembe, Mart 15, 2012 | Categories: , , ,

Zuhal KILIÇ ile Damla Debre Röportajı






Damla bize biraz kendinden bahseder misin? Damla Debre kimdir?

1987 yılında İstanbul’da doğdum. Çekirdek bir ailem var herkesin olduğu gibiJ Ruh halim çabuk değiştiği için, ne olmaya karar vermek zor oldu. Oyunculuk yapmasaydım benim için gerçekten çok zor olabilirdi.:) Bu yüzden de içinde her mesleği ve her karakteri barındıran oyunculuk mesleğini seçtim.

Oyunculuğa nasıl başladın?

Anadolu meslek lisesinde moda tasarım bölümünü kazandığımda ailemin de desteğiyle kariyerimin bu şekilde ilerleyeceğini düşünürken, tesadüfler zincirinde kendimi sette buldum. Küçük yaşlarda bir sürü tecrübeli ve başarılı oyuncuyla çalışmak benim şansım oldu.
Bir çok projede yer aldım ama insanlar beni hala Emret Komutanım dizisiyle tanıyorlar. Bende bu imajı değiştirmek için saç rengimi değiştirmeye karar verdim.

Peki, şimdi neler yapıyorsunuz?

Sağlık nedenleriyle bir süre ara vermek zorunda kaldım. Şimdi ise hayatımda 'Ayaz' ve 'Siirtli Hamlet' gibi iki yeni heyecan var. Sinema filmleri beni gerçekten çok heyecanlandırıyor, çünkü sinema filmlerine gitmek için insanlar zaman harcıyorlar. Bunun karşılığını verebilecek iki işte de olduğum için gerçekten içim rahat. Ayaz 23 Martta vizyona giriyor. Çekimlerini tamamladığımız için iş benden çıkmış durumda. İddialı bir iş çıktı ve artık sadece seyirciyi bekliyor. Diğer heyecanım Siirtli Hamlet adlı sinema filmin ise çekimleri nisan ayında bir aksilik çıkmazsa başlayacak…
Siirtli Hamlet projesiyle nasıl tanıştınız?

Görüşmeye gittiğim de Yapımcımız Ferit Yüksek, Siirtli Hamlet adında bir projemiz var dediğinde, ismini duyduğumda meraklanmaya başladım bile. Doğuda geçen filmler genelde töre gibi olayları konu ediyormuş gibi geliyor kulağa… İşte doğuda yaşanan her şeyin bu olmadığını vurgulayacak Siirtli Hamlet. Aynı zamanda da sosyal sorumluluk içeren bir film… Çok eğlendim ilk okuduğumda. Hemen bu projenin içinde olmak istedim.

Aslında ilk başta başka bir rol için konuşmuştuk. Sonra yapımcımız Ferit Yüksek, “Canan karakterini oynamak ister misin?” diye sordu. Çok mutlu oldum, çünkü aslında beni gözüm hep canandaydı.
Canan Karakterini biraz anlatır mısın bize?

Canan değişik ve çok eğlenceli bir karakter… Aynı zamanda hırslı ve bu hırsı yüzünden yapamayacağı şey yok. İzlediğinizde kendinizden bir şeyler bulabileceksiniz diyemeyeceğim çünkü Canan gerçekten farklı.
Sürekli Canan’a neler katabilirim diye düşünüyorum. Ferit Yüksek'in de yapımcılık kimliği dışında oyuncu olması sayesinde bol bol fikir alışverişinde bulunuyoruz.

Peki, Gelecekteki hayallerin…

Yakın gelecek için sinema filmlerimin başarısı önemli beni için. Uzun vadede ise gerçekten farklı ve tarzı olan bir oyuncu olmak istiyorum tabi ki beraberinde de bol bol alkış almak...
 
Son olarak Siirtli Hamlet Sinema Filmi için neler söyleyebilirsin Damla? Biliyorsun ki bu proje sosyal sorumluluk projesi. Bu konuda neler söyleyebilirsin?

Ferit Bey ilk anlattığında içim biraz buruk oldu, ama böylesine güzel bir amaca hizmet eden bir proje de yer almak gurur verici. Keşke herkese ben, sen ve biz gibi düşünebilse! Hala bu filme Siirtli iş adamları, dernekleri ve siyasetçilerinin destek olmaması da çok düşündürücü! Her şey bir yana Siirt gençlerinin bu kadar hevesle beklediği, bölge turizmini ayaklandıracak ve gişe gelirleriyle Siirt’e sinema salonu kazandıracak bir filmin hala Siirtliler tarafından sponsoru olmaması bence insanların yaşam konusunda kendilerini sorgulamaları gerektiğinin göstergesi. Biz ne olursa olsun Nisan sonu Siirt’teyiz ve Buradan Siirt’e sesleniyorum Siirtli Hamlet gümbür gümbür geliyor…

Bu zamana kadar yaptığım röportajlar içinde en keyiflisini Damla Debre ile yaptığımı söyleyebilirim. Daha önce bir çok oyuncu ve ünlü ile muhabbetimin olmasına karşı içlerinden en samimi ve güler yüzlüsü kesinlikle Damlaydı… Gerçi röportaj sırasındaki bazı konuşulanları kırparak yayınladım. Eeee… Artık orası da iki bayan arasında sır olarak kalsın :)

Saygılar
Kırmızı yani Zuhal KILIÇ