Pazar, Mart 11, 2012

Pazar, Mart 11, 2012 Posted by ssempatik59 No comments Posted in , , ,
Posted by ssempatik59 on Pazar, Mart 11, 2012 with No comments | Categories: , , ,
Hemen üstüme gelmeyin!!! 
"Sanane lan dürrük" diyeceksen hemen burada yazıyı okumayı bırak. Bak sağ üstte çarpı var.. Aaa bunu da mı ben öğreteceğim!!! 

En somutumdan bizim nesil ( 80 lerde doğanlar ) uzun boyluydu. En kısamız 1.70 di. Mesela ben deve gibyim 1.87 olarak, neyse... 

Bakın bir lise çıkışlarına hepsi ilk okul öğrencisi gibi kısacık. Ne ile besleniyorlar da böyle oluyorlar hiç anlamıyorum. Bir kaç tanesiyle iletişim kurmaya çalıştım, üff sanane be salaktan öteye geçemedik.


Bunlara evde bir oda, bir bilgisayar bir tane son model cep telefonu alın yemek yemeyi bile unuturlar. Ha bir de bunların ürediğini düşünün, düşündünüz mü tamam yeter:) 

Her neyse ilk yazı kısa olsun,şahsen ben internet ortamında uzun şeyler okuyamıyorum ve sizinde benım gibi olduğunuzu düşünüyorum.....

DENİZ YAVUZ

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim